Friday, 22 March 2013

Lahad Datu

Dah terlalu lama blog ni berhabuk begitu saja. Regreat pun dah tak ada masa nk update blog ni. Sibuk dengan assignment sampai lupa nak berblogging. Walauapapun isu-isu semasa Regreat still ambil port...Bagi pejuang2 Malaysia yang menjaga keamanan Negara kami rakyat Malaysia mendoakan yang terbaik.Bagi perwira yang terkorban didalam pertempuran di Lahad Datu jasamu sentiasa dikenang.Regreat simpati dengan kehilangan anggota keselamatan negara kita.Mana taknya anak kehilangan ayah,Isteri kehilangan suami,Ibu bapa kehilangan anak.Itu semua sesuatu yang amat memeritkan.Kita yang memandang hanya mampu bersimpati.Apa yang kita boleh buat hanya menghulurkan bantuan dari segi kewangan dan juga bagi kita yang beragama Islam berdoa utuk mereka.Walauapapun kita sebagai rakyat Malaysia tak kira tua atau muda apa sekalipun fahaman kita agama kita keturunan kita.Bersamalah kita bersatu dalam mempertahankan kedaulatan negara kita.Jangan biar orang luar fikir kita ni tak bersatu..Tu je nak cakap...


P/s:Nk jadi bangsa berjaya bukan datang dari kemajuan teknologi dan ekonomi saja tapi kena seimbang dari segi perpaduan juga:) hehe...cume pandangan dua posen saya...

No comments: